2 mai 2012

Aspiratiile noii generatii

                 Cele mai importante lucruri

In aceasta compunere voi vorbi despre cele mai importante lucruri ale fiecarui om. Noi, copiii, avem foarte multe lucruri importante, si nu putem alege doar unul sau doua. Pentru noi, copilaria inseamna mai mult decat fericire. Pentru noi cele mai importante lucruri sunt prietenii si scoala. 
Este adevarat ca mai intervin si anumite situatii neplacute, in care trebuie sa ne descurcam singuri sau sa cerem ajutorul parintilor. Din punctul meu de vedere ei sunt singurii nostri prieteni adevarati care ne sunt alaturi la bine si la greu. Nu pot nega faptul ca exista si prieteni de nadejde, dar toata lumea stie ca trebuie sa strabatem hotare pentru a-i gasi. Prietenia este poate cel mai important lucru pe care o fiinta il poate avea. Trebuie sa ne alegem prietenii adevarati care ne pot oferi fericirea si ajutorul necesar.
Un lucru foarte important mai este si cariera profesionala. Fiecare dintre noi isi doreste sa ajunga departe. Toti avem vise mari pe care le exprimam intr-un mod sau altul. Spre exemplu visul meu este sa ajung un avocat de succes. Prin urmare sa-mi constitui o cariera din care pot sa traiesc si sa ma bucur. Visele sunt realizabile sau imposibile. Pentru mine nimic nu este imposibil. Pe acest pamant fiecare are dreptul sa viseze si are dreptul la o sansa. Aceasta sansa trebuie sa fie unica. Trebuie sa muncim pentru visele noastre si trebuie sa speram. Munca este un lucru care depinde numai de noi si de dorintele noastre. Trebuie sa avem ambitie si curaj. Si daca tot vorbim de ambitie si curaj, multi dintre noi spunem ca nu suntem destepti. Din punctul meu de vedere fiecare este destept, iar inteligenta trebuie muncita si lucrata.
Poate unii dintre noi avem vise prea mari. Poate Oxford este un vis prea mare. Am intrebat mai multe personae daca acest vis este realizabil, iar 99% dintre aceste persone mi-au oferit un “da” curajos. Deci, eu continui sa sper si sa invat!
Prin urmare, unul dintre cele mai importante lucruri este speranta!  
                                                   

                                               Ruxandra Ghica
                                                     Clasa a VII-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu